با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ طرح رتبه‌بندی معلمان جامع و کامل نیست
زیارت عاشورا
طرح رتبه‌بندی معلمان جامع و کامل نیستخبرگزاری میزان- نائب رئیس فراکسیون فرهنگیان با تاکید بر اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان طرح جامع و کاملی نیست، گفت: تنها قشر محدودی از فرهنگیان از این طرح منتفع می‌شوند.

عطاء‌الله سلطانی‌ صبور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره دیدار وزیر آموش و پرورش با وزیر اسبق این وزارت خانه آموزش و پرورش، اظهار کرد: نفسِ کار وزیر محترم آموزش و پرورش قابل تقدیر است و اگر این اقدام زمینه‌ای برای استفاده از تجارب وزرای سابق باشد به طور قطع در بهبود عملکرد این مجموعه فرهنگی تاثیر گذار است.

نائب رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس افزود: وزرای پیشین آموزش و پرورش با توجه به سوابق مدیریتی خود در این وزارت خانه تجارب بسیار ارزشمندی دارند که در صورت به کارگیری، این پتانسیل را دارد تا عمده، مشکلات این مجموعه فرهنگی را بر طرف کند.

وی با تاکید بر ضرورت همدلی در پیشبرد اهداف آموزشی، برگزاری این گونه نشست‌های کار‌شناسی را ابتکاری شایسته تقدر عنوان و افزود: استمر نشست‌ها و به کارگیری نظرات کار‌شناسی در بهبود شرایط فرهنگیان موثر است و اگر این مشاوره و نشست در سطح وزرای پیشین صورت پذیرد مطمئنا تاثیرگذاری دو چندان دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مهم‌ترین مشکل حال حاضر فرهنگیان را دغدغه‌های معیشتی عنوان و تصریح کرد: فرهنگیان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند و برای حفظ و تقویت این سرمایه اجتماعی باید هزینه کرد.

وی با بیان اینکه وضع معیشتی و حقوقی فرهنگیان درشان این قشر زحمت‌کش نیست، خاطرنشان کرد: نگرانی‌های جامعه فرهنگی و تفاوت حقوقی که بین آن‌ها ایجاد شده است از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

سلطانی صبور با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح که از مهرماه اجرایی می‌شود طرح جامع و کاملی نیست و فقط قشر محدودی از فرهنگیان از آن منتفع می‌شوند. اما طرح یاد شده با توجه به پتانسیل‌های موجود می‌تواند آغاز خوبی برای ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان باشد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 6:31 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |